Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде помагайте ... бушоните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Айде помагайте ... бушоните

    писна ми вече! ще има ли ден в който ще запаля тъз кола да отида до някъде и тя да не ми направи някой челъм!
    ето днеска уж всичко беше наред .... сега двете перки работят без да спрат. Като угася колата дори и като истине те не спират!
    от какво може да е датчик? реле?
    как мога да разбера от какво е ?
    диагностиката на еку-то показва ли работата на датчиците?

    кажете, че седи пред блока с махната клейма.
    като я закача пак ... и пак хукват да бръмчат ...
    оф...
    ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

  • #2
    отпред имаш съпротивление, което като се нагрее включва степените на перките. Може то да е сдало багажа, и да е непрекъснато накъсо. Прилича на реостат (то май така и се казва) при мен е едно зелено. Хвърли му един поглед.
    Виж Алфата ...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от odisey
      отпред имаш съпротивление, което като се нагрее включва степените на перките. Може то да е сдало багажа, и да е непрекъснато накъсо. Прилича на реостат (то май така и се казва) при мен е едно зелено. Хвърли му един поглед.
      не си прав колега, съпротивлението е за 1 степен на перките(въртят по-бавно защото са захранени през това съпротивление и то намалява тока) ако е прекъснало ще се включва направо 2 степен на перките. има си датчик за температурата на радиатора които следи градусите. намира се като застанеш е лице към колата ,на радиатора, далу в десния му ъгъл, много трудно се стига до него, но не е невъзможно. има 3 кабела на него 1 общ и го прехвърля към 1 или 2 степен в зависимост от това колко е загрял. а наистина може и релето да ти е запекло на включено, но то е завряно под кората на волана в ляво и е доста разглобяване. може да пробваш да изключиш буксата на датчика и ако спре да върти перките значи датчика ти е укъсил и го сменяш. ако продължи да върти при изключен датчик значи ти е запекло релето. а има и друг вариант ако имаш климатик, но пробваи първо това, да пишеш после.аиде и умната, нема се плашиш коооопеле
      НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vamfan
        ...а има и друг вариант ако имаш климатик, но пробваи първо това, да пишеш после.аиде и умната, нема се плашиш коооопеле
        Даам. Едно от фирмените пежа така няколко пъти събаря акумулатора. Оказа се от климатика - няква бъгава информация подавал на ЕКУ-то
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          така точка 1.
          не е от релетата щото като ги извадя от местата им и продължава да реват перките.
          стигнахме до датчика извадихме един кабел и млъкна само едната перка... нямахме време за повече .. днес в 1 часа има час за доктор да видим кво толкоз става
          ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Cvetelin
            така точка 1.
            не е от релетата щото като ги извадя от местата им и продължава да реват перките.
            стигнахме до датчика извадихме един кабел и млъкна само едната перка... нямахме време за повече .. днес в 1 часа има час за доктор да видим кво толкоз става
            неможе да извадиш релето и да продължът да се въртът, поради факта че няама от къде другаде да стигне захранване до тях, объркал си релетата нещо
            НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

            Comment


            • #7
              така, тъкво се връщам от сервиза ...
              от страната на + на акомулатора има една черна кутия с 3 бушона и 2 релета.... под нея има още една кутия (пак черна) в която са ебават релетата ...
              някой да я я смъквал да сподели
              оказа се, че и преди е имало намеси там защото е лепена със силикон ...
              кажете какво има вътре и как да я смъкна и сменя(оправя) релетата вътре ...
              ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

              Comment


              • #8
                http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=3364422
                за това с червеното капаче ли говориш,( до казанчето с хидравликата) там не са релета, а по скоро е разклонител за "+" ако ти е нагоряло няма оправия, стягаи всички клеми дето са върте с един болт с гаика(ако трябва им сложи накраиници с кръгла дупка да влвзнат в болта) и го остави пак вътре, да не опре някъде все пак е "+", даже откачи акумулатора докато го правиш да не стане беля. сети ли се , ако не си търси по моргите и ако не си жичкаджия намери кои да ти го смени, но не е голяма филисофия
                НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                Comment


                • #9
                  не това с червеното капаче.... тази другата кутия с това скъсаното на нея ...
                  точно под нея се намира това... нещо като черна кутия(брей тва да не е като на самолета черната кутия) и в нея до колкото се вижда влизат два снопа кабели...
                  като не ми спрат перките и го излопам с нещо и спират...
                  какво има вътре в нея?
                  казаха ми, че е релета някъкви...
                  сменя ли се ? чисти ли се ?

                  п.с много ти е чист мотора ... дан го бършеш постояно
                  ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Cvetelin
                    не това с червеното капаче.... тази другата кутия с това скъсаното на нея ...
                    точно под нея се намира това... нещо като черна кутия(брей тва да не е като на самолета черната кутия) и в нея до колкото се вижда влизат два снопа кабели...
                    като не ми спрат перките и го излопам с нещо и спират...
                    какво има вътре в нея?
                    казаха ми, че е релета някъкви...
                    сменя ли се ? чисти ли се ?

                    п.с много ти е чист мотора ... дан го бършеш постояно
                    Както колегата каза по-горе релето за перките се намира вътре в купето и тъй като тези кабели са свързани с него, като ги удариш релето се изключва и перките спират. Отвори си таблото в ляво от волана - става доста лесно - намери релето и га смени.
                    146 1.6 Boxer '96

                    Comment


                    • #11
                      ми утре ще извърша това упражнение .. да видим ша го намеря ли ...
                      та така и не разбрах в тая кутия отдолу дето я лопам какво има ?
                      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                      Comment


                      • #12
                        Тва ти е управлението на климатика (по-специално джаджата която пуска перките когато го включиш) Мноо яка гадост е да го свалиш, почти не може да се бръкне. Аз го ядох дървото. Вътре има 2-3 реленца и други глупости, така че твърде вероятно е проблема да е точно оттам.
                        Ако искаш да ти прата схема

                        Сега само да не каеш че си без клима
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Cvetelin
                          не това с червеното капаче.... тази другата кутия с това скъсаното на нея ...
                          точно под нея се намира това... нещо като черна кутия(брей тва да не е като на самолета черната кутия) и в нея до колкото се вижда влизат два снопа кабели...
                          като не ми спрат перките и го излопам с нещо и спират...
                          какво има вътре в нея?
                          казаха ми, че е релета някъкви...
                          сменя ли се ? чисти ли се ?

                          п.с много ти е чист мотора ... дан го бършеш постояно
                          по принцип релетата им се махат капачките и може да се чистат , ако са им нагоряли пъпките на контактите или краката. може и клемите на основата да се почистят и стиснат ако влиза лабаво. ново реле в пловдив е 6-7 лв 50А, незнам при теб как са цените но защо не си купиш ново( само гледаи добре схемата на старото , някои са с резистор вътре и това е важно, колкото да се опитва продавача да ти обясни че не е). за свалянето на кората под волана трябва да авалиш и онова за въздуха дето е отстрани на таблото, че има 2 болта под него. после има няколко релета вътре за перките е жълто малко, ( те маи са 2 ама кое беше....)не голямото. това е в общи линии успех, а колкото да чистия ми двигател- нищо не сам го правил просто така си изглежда, лъскачка е, наиш как ме е яд като ми сменят маслата ония маистори с мазни ръце като замат да пипат- къса ми се сърцето
                          НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tonov
                            Тва ти е управлението на климатика (по-специално джаджата която пуска перките когато го включиш) Мноо яка гадост е да го свалиш, почти не може да се бръкне. Аз го ядох дървото. Вътре има 2-3 реленца и други глупости, така че твърде вероятно е проблема да е точно оттам.
                            Ако искаш да ти прата схема

                            Сега само да не каеш че си без клима
                            точно за това говорим! същото ... като го излопам и спират... между другото явно и друг път е имало намеси там, защото е лепено със силикон, явно швабите са се мъчили да го правят
                            казаха ми да го извадя и да му зачистя пъпките на релетата с шкурка ...
                            ако не да си ги сменя ...
                            tonov: ще ти бъда много благодарен ако ми пратиш нещо снимки как се смъква по лесно...
                            ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                            Comment


                            • #15
                              Като ги почистиш със шкурка ще надраскаш контактните пъпки и ще започне да залепва още повече след време.Купи си нови дори китайски
                              146 1.4T.S. 98 бивша

                              Comment

                              Working...
                              X